نگهبان امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز

نگهبان: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار اجتماعی حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می‌رود ، تغییرات در شهرداری پایتخت کشو

محمدعلی افشانی، شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به شروع تغییرات در م

حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می‌رود ، تغییرات در شهرداری پایتخت کشو

تغییرات در شهرداری پایتخت کشور عزیزمان ایران با جابجایی ۳ معاون کلید خورد/ حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می رود

عبارات مهم : ایران

محمدعلی افشانی، شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به شروع تغییرات در معاونت های شهرداری گفت: هر عوض کردن و تحولی باید با مطالعه و آشنایی انجام شود و انشا الله در این هفته تغییرات شروع خواهد شد.

به گزارش گروه تحریریه سایت ؛وی افزود: این تغییرات مشمول بر معاونت شهرسازی و شرکت نوسازی پایتخت کشور عزیزمان ایران و معاونت عمرانی پایتخت کشور عزیزمان ایران است و آن چه در رسانه ها تا کنون گفته شده است همگی اشتباه بوده اند و من هیچ چیزی از خبرنگاران پنهان نمی کنم و تا کنون هیچ حکم و پیش نویسی جهت کسی نوشته نشده هست. از همین هفته به نوبت تغییرات انجام خواهد شد.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص ملاقاتی که اخیرا با مدیران بعضی از بانک ها داشت اظهار کرد: با توجه به اینکه حجم بدهی های شهرداری به سیستم بانکی رقم بالایی است و بیش از بیست هزار میلیارد تومان به شمار می رود، بانک ها از دادن تسهیلات به شهرداری ممانعت می کردند و لذا مدیران بانک ها خودشان به شهرداری آمدند و جلسه ای برگزار کردیم تا مشخص شود که چگونه هم بدهی ما پرداخت شود و هم بانک ها در پروژه های شهرداری همکاری کنند که شاهد اجرای پروژه های زیاد در سطح شهر باشیم.

حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می‌رود ، تغییرات در شهرداری پایتخت کشو

وی افزود: خوشبختانه توافق شد که دو کارگروه تشکیل شود که یکی به تعیین وظیفه بدهی ها بپردازد و دیگری به همکاری بانک ها در پروژه های عمرانی بپردازد.

شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در خصوص تخلفات پروژه کشور عزیزمان ایران مال و همچنین حضور بعضی از مدیران شهرداری هنگام افتتاح آن گفت: تا زمانی که این عنوان جهت من اثبات نشود در مورد آن صحبت نخواهم کرد ولی پرونده کشور عزیزمان ایران مال در حال بررسی است و بعد از آن که بررسی شد اگر تخلفات قابل برطرف بود، برطرف خواهد شد و اگر برطرف نشدنی نبود به مراجع حقوقی ارجاع داده می شود.

محمدعلی افشانی، شهردار پایتخت کشور عزیزمان ایران در حاشیه جلسه علنی شورای شهر پایتخت کشور عزیزمان ایران با حضور در جمع خبرنگاران و با اشاره به شروع تغییرات در م

وی در خصوص فعالیت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: در 28 اسفند 700 میلیارد تومان جهت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران مصوب شد که بانک شهر تضمین داد و در آینده ای نزدیک اوراق آن منتشر خواهد شد.

وی در خصوص وقت افتتاح خط هفت متروی پایتخت کشور عزیزمان ایران ادامه داد: هر پروژه ای را که در تاریخ مقرر افتتاح شود در همان تاریخ اعلام می کنم و این هفته از خطوط شش و هفت دیدار خواهم کرد و به نظر نمی آید که کل خط تا شهریور هم تمام شود و احتمالا فقط حدود 5 کیلومتر تا آخر تیر ماه تمام خواهد شد.

حناچی، معاون عمرانی از شهرداری می‌رود ، تغییرات در شهرداری پایتخت کشو

واژه های کلیدی: ایران | پروژه | شهردار | شهرداری | اخبار اجتماعی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار