نگهبان امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز

نگهبان: امام حسین علیه السلام امام حسین عاجز دعا

خرید کتاب از گوگل

چاپ کتاب PDF

خرید کتاب از آمازون

خرید کتاب زبان اصلی

دانلود کتاب خارجی

دانلود کتاب لاتین

توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

گت بلاگز اخبار سیاست خارجی ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است ،

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل، برنامه موشکی کشورمان را دفاعی و مذاکره ناپذیر دانست وگفت: فعالیت‌های موشکی‌ با تمام قدرت و براساس برنامه دفا

ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است ،

نماینده کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل:ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است

عبارات مهم : امنیت

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل، برنامه موشکی کشورمان را دفاعی و مذاکره ناپذیر دانست وگفت: فعالیت های موشکی با تمام قدرت و براساس برنامه دفاع ملی ادامه خواهد داشت.

به گزارش ایرنا، «اسحاق آل حبیب» امروز در نوزدهمین نشست کمیته اول هفتاد و دومین مجمع عمومی شرکت ملل متحد که با عنوان خلع سلاح و امنیت بین المللی برگزار شد، بر حق ذاتی تمامی کشورها جهت تولید، واردات و داشتن سلاح های متعارف جهت دفاع مشروع و تامین نیازهای امنیتی خود تاکید کرد.

ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است ،

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد نسبت به زیاد کردن هزینه های نظامی در دنیا ابراز نگرانی کرد و افزود: این روند در خاورمیانه هشدار دهنده تر از سایر مناطق است.

آل حبیب ادامه داد: سلاح های هسته ای و دیگر تسلیحات کشتار جمعی و نیز زرادخانه بزرگ سلاح های متعارف پیچیده و تهاجمی رژیم اسرائیل همچنان صلح و امنیت این منطقه و حتی فراتر از آن را ترساندن می کند ولی در سال های اخیر اوضاع امنیتی پیشاپیش پیچیده خاورمیانه وخیم تر نیز شده است است.

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل، برنامه موشکی کشورمان را دفاعی و مذاکره ناپذیر دانست وگفت: فعالیت‌های موشکی‌ با تمام قدرت و براساس برنامه دفا

وی، یکی از دلایل این اوضاع را زیاد کردن چند برابری بودجه های نظامی و واردات گسترده تسلیحات به وسیله بعضی کشورهای نفت خیز خلیج فارس، دانست.

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل به امضای قرارداد خرید نظامی ۱۱۰ میلیارد دلاری یکی از کشورهای حوزه خلیج فارس با آمریکا در سال ۲۰۱۷ که متفاوت از یک قرارداد ۱۰ ساله آن کشور با ایالات متحده در همان سال به مبلغ ۳۵۰ میلیارد دلار بوده، اشاره کرد و گفت این مشتی نمونه از خروار هزینه های نظامی و واردات تسلیحات در این منطقه هست.

نماینده کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل ادامه داد: در چنین شرایطی، بعضی کشورها کشور عزیزمان ایران را به خاطر آزمایش چند موشک که منحصرا جهت حمل کلاهک های متعارف طراحی شده است و نیز متناسب با فضای امنیتی کشورمان است مورد انتقاد قرار می دهند.

ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است ،

آل حبیب گفت: برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران جهت تامین نیازهای دفاعی و امنیتی کشور ایجاد شده است و در مورد آن نمی توان بدون مد نظر قرار دادن محیط امنیتی ما اظهار نظر کرد.

وی به دوران دفاع مقدس و تجاوز صدام علیه کشور عزیزمان ایران اشاره کرد و افزود: در آن زمان، نه تنها آمریکا و متحدان منطقه ای آن کمک های نظامی، اطلاعاتی، پشتیبانی، اقتصادی و سیاسی به ررژیم بعث ارائه و از حملات شیمیایی وی نیز حمایت یا در برابر آن سکوت پیشه کردند، بلکه هر اقدامی را که می توانستند انجام دادند تا مانع از دستیابی کشورمان حتی به ابتدایی ترین توانمندی های دفاعی شوند.

معاون نمایندگی دائم کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل، برنامه موشکی کشورمان را دفاعی و مذاکره ناپذیر دانست وگفت: فعالیت‌های موشکی‌ با تمام قدرت و براساس برنامه دفا

معاون نمایندگی کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد تاکید کرد: با این تجربه کشور عزیزمان ایران آموخت که جهت حفاظت از ملت، تضمین استقلال و امنیت و دفاع از شرف ملی اش، باید به ظرفیت های بومی خود تکیه کرده و نبایست لحظه ای در توسعه ظرفیت های مورد نیاز جهت تامین نیازهای دفاعی و امنیت خویش تردید کند.

آل حبیب به سیاست های خصمانه آمریکا و متحدان منطقه ای آن، بویژه رژیم صهیونیستی و همچنین انتقال صدها میلیارد دلار تسلیحات به این منطقه که آن را به بشکه باروت تبدیل کرده هست، اشاره کرد و گفت که در چنین شرایطی، آیا کشور عزیزمان ایران باید نسبت به تامین نیازهای امنیتی خود تعلل کند؟

ايران ۳۰۰ سال است به كشوری حمله نكرده / برنامه موشکی مذاکره ناپذیر است ،

وی تصریح کرد: زمانی که متحدان آمریکا در منطقه که تمام جمعیت آنها روی هم رفته به مراتب کمتر از جمعیت کشور عزیزمان ایران است و هزینه نظامی هر یک از آنها به مراتب زیاد از کشورما هست، کشور عزیزمان ایران که طی ۳۰۰ سال اخیر نه تنها به هیچ کشوری تجاوز نکرده بلکه برعکس، قربانی تجاوز مورد حمایت واشنگتن و متحدانش نیز بوده هست، آیا نباید از توان بازدارندگی مورد نیاز در برابر ترساندن مداوم تجاوزکاران برخوردار باشد؟

سفیر کشور عزیزمان ایران در شرکت ملل متحد همچنین به زیاد کردن ۱۹ درصدی هزینه های نظامی کشورهای خاورمیانه در فاصله زمانی سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۶ اشاره کرد و ادامه داد:در همین دوره، هزینه های نظامی کشور عزیزمان ایران فقط ۷.۳ درصد زیاد کردن داشته هست.

آل حبیب تاکید کرد: این واقعیت به تنهایی ثابت می کند که کشور عزیزمان ایران تا چه اندازه در برابر چالش های فزاینده امنیتی در منطقه نهایت خویشتنداری را از خود نشان می دهد.

نماینده کشورمان تاکید کرد: البته این اوضاع مبتنی بر یک برداشت عمیق نیز است که امنیت ما با تکیه بر ملت و نه هزینه کردن میلیاردها دلار جهت واردات سلاح، تامین می شود.

آل حبیب یادآورشد که برنامه موشکی کشور عزیزمان ایران صرفا ماهیت دفاعی و بازدارندگی داشته و برد و دقت موشک های آن نیز متناسب با فضای امنیتی و تهدیدات پیش رو است.

وی ادامه داد: بر اساس این واقعیات و برداشت ها، کشور عزیزمان ایران همواره تاکید کرده که فعالیت های موشکی اش با تمام قدرت و براساس برنامه دفاع ملی خود ادامه خواهد داشت و هرگز قابل مذاکره نبوده و نخواهد بود.

نماینده کشور عزیزمان ایران همچنین به بعضی استدلال ها در مورد مغایرت آزمایش های موشکی کشور عزیزمان ایران با قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت اشاره کرد و گفت که این قطعنامه از پایتخت کشور عزیزمان ایران درخواست می کند که هیچ گونه فعالیت مرتبط با موشک های بالستیک قابل حمل سلاح های هسته ای را انجام ندهد و کشور عزیزمان ایران نیز همواره تاکید کرده که هیچ یک از موشک های بالستیک اش جهت حمل سلاح هسته ای طراحی نشده است .

آل حبیب با یادآوری اینکه این استدلال ها بر اساس متن قطعنامه ۱۹۲۹ است که با تصویب قطعنامه ۲۲۳۱ شورای امنیت لغو شد، به انتقاد کنندگان توصیه کرد که جهت داشتن درک صحیح از متن قطعنامه ۲۲۳۱ در این مورد، عبارات ذیربط این دو قطعنامه را با هم مقایسه کنند.

وی در عین حال افزود:بر اساس گزارش های خود شورای امنیت، در مورد اینکه آزمایش موشک های بالستیک به وسیله کشور عزیزمان ایران تحت پوشش قطعنامه ۲۲۳۱ قرار می گیرد یا نه، در بین اعضای این شورا هیچ اجماعی وجود ندارد.

واژه های کلیدی: امنیت | ایران | برنامه | قطعنامه | اخبار سیاست خارجی


دانلود


دانلود فایل ها

نویسنده : getblogs

کتاب زبان اصلی J.R.R

دانلود کتاب لاتین

خرید کتاب لاتین

خرید مانگا

خرید کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

دانلود رایگان کتاب از آمازون

دانلود رایگان کتاب از گوگل بوکز

کتاب روانشناسی به انگلیسی

کتاب زبان اصلی

کتاب خارجی

رفتن به نوار ابزار